همان طور که می‌دانید، شیائومی گوشی‌های میان رده ای را وارد بازار کرده که هر کدام دارای مشخصات خاص و جذاب خود هستند. یکی دیگر از گوشی‌های این برند که به شدت غوغا به پا کرده، Redmi Note 11S است که با دوربین فوق العاده و طراحی جذابی که دارد، طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده است. با ما همراه باشید تا با جزئیات کامل این کوشی زیبا آشنا شوید.

معرفی گوشی redmi note 11s

پیشنهاد خرید

ساعت هوشمند میبرو مدل Watch T2

تومان۰تومان۲,۲۸۰,۰۰۰خرید کنید

طراحی Redmi Note 11S

طراحی که شیائومی برای این گوشی در نظر گرفته، بسیار جذاب و پر طرفدار است؛ چرا که دارای بدنه پشتی پلاستیکی و با کیفیت است و از طرفی طراحی دوربین‌ها به گونه ای است که زیبایی خاصی را به ظاهر این گوشی بخشیده است. چهار لنز و یک فلش در این گوشی دیده می‌شود که لنز اصلی 108 مگاپیکسل و از همین رو کمی بیرون زدگی بیشتری را شاهد هستیم که طبیعی است. فریم گوشی نیز از جنس پلاستیک با کیفیت است. ناگفته نماند که اگر روی اثر انگشت در قاب پشتی حساس هستید، برای Redmi Note 11S باید از قاب استفاده کنید تا این مشکل بر طرف شود.

در مورد طراحی دیگر قسمت‌ها باید گفت که درگاه تایپ سی، اسپیکر و میکروفون در قسمت پایین گوشی، دکمه ولوم و پاور در سمت راست، IR Blaster، جک 3.5 میلی متری، اسپیکر و میکروفون در بالای گوشی و خشاب سیم کارت در سمت چپ مشاهده می‌شود. در مورد خشاب سیم کارت نیز باید گفت که می‌توانید از دو سیم کارت همزمان استفاده کنید، یا این که از یک سیم کارت و یک رم میکرو استفاده کنید.

در مورد قسمت جلوی گوشی نیز باید گفت که 84 درصد از پنل مختص صفحه نمایش است. گوریلا گلس 3 نیز روی این گوشی تعبیه شده و از دیگر ویژگی‌های خوب ردمی نوت 11 اس گواهی IP53 است که گوشی را در برابر پاشش قطرات آب مقاوم کرده است.

پیشنهاد خرید

ساعت هوشمند میبرو مدل Watch Lite 2

تومان۰تومان۱,۷۲۹,۰۰۰خرید کنید

صفحه نمایش

جنس صفحه نمایشی که شیائومی برای Redmi Note 11S در نظر گرفته، AMOLED می‎‌باشد. از دیگر ویژگی‌های این صفحه نمایش می‌توان به نرخ تازه سازی تصویر 90 هرتزی، رزولوشن 1080، کنتراست معرکه رنگ‌ها و عمق خوب رنگ مشکی اشاره کرد. در کل می‌توان گفت که این صفحه نمایش در این بازه قیمتی، نقطه قوت خرید ردمی نوت 11 اس شده است.

معرفی گوشی redmi note 11s

امنیت

امنیت Redmi Note 11S توسط حسگر اثر انگشت و سیستم تشخیص چهره دو بعدی تامین می‌شود. هر دو مورد سرعت عملکرد بالا و خوبی را به کاربران ارائه می‌دهند. حسگر اثر انگشت روی دکمه پاور و سیستم تشخیص چهره دو بعدی توسط دوربین سلفی عمل می‌کنند. در این بخش نیز ضعف و مشکلی مشاهده نمی‌شود.

باتری

شیائومی در قسمت باتری گوشی معمولی عمل کرده است و ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعت است. در این قسمت می‌توان گفت که زیاد عالی عمل نکرده و در هر یک ساعت بازی کال آف دیوتی 18 درصد از شارژ خود را از دست می‌دهید، و از طرفی در استفاده‌های نیمه سنگین از گوشی، کمتر از یک روز شارژدهی را شاهد هستید. آداپتوری که شیائومی در جعبه Redmi Note 11S قرار داده 33 واتی می‌باشد که حدود یک ساعت و ده دقیقه زمان برای شارژ صفر تا صد گوشی نیاز دارد.

دوربین

لنز اصلی Redmi Note 11S، 108 مگاپیکسل است و به شدت عکس‌های با کیفیت و زیبایی را در گالری گوشی شما ذخیره خواهد کرد. شارپنس، داینامیک رنج و دیتیل خوبی را از عکس‌ها دریافت می‌کنید، که برای یک گوشی میان رده فوق العاده به شمار می‌رود.

از دیگر شگفتی‌هایی که شیائومی در ردمی نوت 11 اس رقم زده، لنز پرتره آن است؛ چرا تشخیص سوژه و بک گراند در عالی ترین حد ممکن طراحی شده است و عکس‌های به شدت زیبایی در با لنز پرتره می‌توانید به ثبت برسانید.

عکاسی در حالت شب در سطح نرمال و معمولی قرار دارد. اگر به عکاسی در شب علاقه مندید و یکی از الویت‌های خرید گوشی عکاسی در شب است، این گوشی نمی‌تواند زیاد خواسته شما را برآورده کند.

لنز اولتراواید نیز در سطح معمولی و استاندارد قرار دارد و عکس‌هایی که با لنز 8 مگاپیکسلی اولتراواید می‌گیرید نه زیاد با کیفیت هستند و نه خیلی بی کیفیت.

لنز ماکرو در Redmi Note 11S، 2 مگاپیکسل است. عکس‌های گرفته شده با لنز ماکرو نیز در سطح نرمال و خوب قرار دارند.

نوبت به معرفی فیلم برداری با ردمی نوت 11 اس می‌رسد؛ باید گفت که فیلم برداری در این مدل از شیائومی با کیفیت 1080 و 30 فریم ریت بر ثانیه گرفته می‌شود و کیفیت فوق العاده ای را به شما ارائه می‌کند. ناگفته نماند که استابلایز و تغییر فوکوس نیز بسیار عالی هستند!

دوربین سلفی در این گوشی 16 مگاپیکسل است و قابلیت فیلم برداری 1080 دارد. عکس و فیلم‌هایی که با دوربین سلفی ردمی نوت 11 اس می‌گیرید، به شدت با کیفیت و زیبا هستند.

معرفی گوشی redmi note 11s

نرم افزار

سیستم عاملی که شیائومی برای Redmi Note 11S در نظر گرفته است، اندروید 11 است که در کنار رابط کاربری MIUI 13 به شدت خودنمایی می‌کند. این رابط کاربری مانند دیگر گوشی‌هایی که نرم افزاری به این صورت دارند، دارای قابلیت شخصی سازی‌های زیاد و Always On Display نیز دیده می‌شود. پس در این قسمت نیز قوی عمل کرده است.

پردازنده

پردازنده هلیو G96 خانواده سخت افزار این گوشی را تشکیل می‌دهد. بازی کردن با این پردازنده به این صورت است که اگر بازی سنگینی است، باید حتما برای جلوگیری از لگ و باگ روی حالت مدیوم تنظیم شود؛ در این صورت یک بازی روان و بدون لگ و باگ را تجربه خواهید کرد. از دیگر ویژگی‌های این پردازنده، می‌توان به 12 نانومتری بودن آن اشاره کرد که همین امر باعث شده تا مصرف باتری در Redmi Note 11S بیشتر از رقبای هم قیمتی خودش باشد. در کل می‌توان گفت که این پردازنده نیز دارای نقطه ضعف و مشکلی نیست و می‌توان در روان ترین حالت ممکن با این گوشی کار کرد و لذت برد.

اسپیکر

اسپیکری که شیائومی برای ردمی نوت 11 اس تعبیه کرده، اسپیکر استریو است. همان طور که می‌دانید کیفیت صدا، حجم و بلندی صدای خوب از ویژگی‌های اسپیکر استریو است. پس در زمینه اسپیکر نیز شیائومی قوی عمل کرده است.

جمع بندی

در نهایت می‌توان گفت که گوشی Redmi Note 11S در تمام زمینه‌ها مخصوصا طراحی و دوربین عالی عمل کرده است. اگر برای خرید گوشی، دوربین، طراحی زیبا، اسپیکر خوب اولویتتان است، این گوشی می‌تواند تمام خواسته‌های شما را به راحتی برآورده کند. تنها نقطه ضعفی که در این مدل مشاهده می‌شود، باتری آن است که به دلیل پردازنده 12 نانومتری نسبت به رقبا زودتر شارژ به اتمام می‌رسد. از این که با همراه بودید، سپاس گزاریم. امیدواریم که این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد.

برای اطلاعات بیشتر و مشاهده ویدیوهای بررسی محصولات مختلف ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

اینستاگرام تاوریژ   |    تلگرام تاوریژ