یکی از گوشی‌های ارزان قیمت و پایین رده شیائومی، Redmi 9A می‌باشد. اگر شما هم قصد دارید به هر دلیلی یک گوشی ارزان قیمت و پایین رده داشته باشید، با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید، تا با جزئیات این گوشی از برند شیائومی آشنا شوید.

معرفی گوشی Redmi 9A شیائومی

پیشنهاد خرید

ساعت هوشمند میبرو مدل Watch T2

تومان۰تومان۲,۲۸۰,۰۰۰خرید کنید

طراحی Redmi 9A

مثل همیشه اولین بررسی مربوط به طراحی گوشی می‌شود. شیائومی در طراحی بدنه این گوشی از پلاستیکی استفاده کرده است که به راحتی می‌توانید بدون قاب استفاده کنید و نگران لک و اثر انگشت نباشید. در سمت چپ گوشی شاهد خشاب سیم کارت هستیم، که همزمان از دو سیم کارت و یک میکرو اس دی پشتیبانی می‌کند. دکمه پاور و ولوم در سمت راست گوشی قرار گرفته اند. جک 3.5 میلی متری نیز در قسمت بالای گوشی طراحی شده است. در مورد قسمت پایین باید گفت که مانند دیگر گوشی‌ها تایپ سی وجود ندارد و در عوض شاهد میکروفون، درگاه میکرو یو اس بی و اسپیکر هستیم. این گوشی دارای یک لنز دوربین 13 مگاپیکسلی و یک فلش در پشت می‌باشد.

پیشنهاد خرید

ساعت هوشمند میبرو مدل Watch Lite 2

تومان۰تومان۱,۷۲۹,۰۰۰خرید کنید

صفحه نمایش

در مورد صفحه نمایش Redmi 9A باید اعتراف کرد که شیائومی برای یک گوشی اقتصادی و پایین رده از IPS LCD استفاده کرده و از طرفی روشنایی و کیفیت خیلی خوبی را نسبت به قیمتی که دارد، ارائه می‌دهد. حتی با توجه به قیمتی که دارد، زیر نور افتاب نیز تا حدودی قابل استفاده است.

معرفی گوشی Redmi 9A شیائومی

دوربین

در مورد عکس برداری با دوربین این گوشی باید گفت که لنز 13 مگاپیکسلی که در پشت گوشی قرار گرفته، نسبت به پایین رده بودن آن عکس‌های خوب و قابل قبولی را به ثبت می‌رساند. از طرفی دارای لنز 5 مگاپیکسلی سلفی می‌باشد. عکس‌های سلفی نیز در سطح خیلی خوبی هستند و در این زمینه مشکلی نخواهید داشت. اگر اهل فیلم برداری با گوشی هستید، در مورد Redmi 9A باید گفت که کیفیت 1080 و فریم ریت 30 یا 60 فریم بر ثانیه را شاهد هستید، که باز هم در این زمینه فیلم برداری با کیفیت قابل قبول انجام می‌شود.

معرفی گوشی Redmi 9A شیائومی

باتری

باتری که برند شیائومی برای ردمی 9 ای در نظر گرفته، 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد. این بدان معناست که با یک بار شارژ کامل، به راحتی می‌توانید در استفاده‌های متوسط، تا دو روز شارژ داشته باشید. اما نقطه ضعفی که در این گوشی وجود دارد، آداپتور 10 واتی آن است، که باعث می‌شود شارژ کامل باتری Redmi 9A حدود 3 ساعت زمان ببرد. اما باز هم با توجه به نظراتی که در مورد این گوشی به ثبت رسیده، نسبت به قیمت و شارژدهی که به کاربران ارائه می‌دهد، به راحتی می‌توان روی این نقطه ضعف چشم پوشی کرد.

نرم افزار و پردازنده

اگر بخواهیم در مورد پردازنده این گوشی صحبت کنیم، باید بگوییم که تراشه ای که در Redmi 9A در نظر گرفته شده، Helio G25 است. در مورد این تراشه به این صورت صحبت می‌کنند که معمولا در استفاده‌های سبک و نیمه سنگین بدون لگ و باگ عمل می‌کند، و به راحتی می‌توانید در بازی‌های نیمه سنگین از این کوشی ارزان قیمت استفاده کنید. اما در بازی‌های سنگین دچار لگ و باگ و کندی می‌شود.

معرفی گوشی Redmi 9A شیائومی

سخن آخر

در نهایت می‌توان گفت که گوشی Redmi 9A با قیمتی که از خود در بازار نشان می‌دهد، بسیار کاربردی و دارای نقاط مثبت بسیاری است. اگر با زمان شارژ شدن این گوشی مشکلی ندارید، به راحتی می‌توانید با بودجه ای کم، دارای یک گوشی با مشخصات فوق العاده در برابر رقبای هم قیمتی شوید. از این که با همراه بودید، سپاس گزاریم. امیدواریم که این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد.

برای اطلاعات بیشتر و مشاهده ویدیوهای بررسی محصولات مختلف ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

اینستاگرام تاوریژ   |    تلگرام تاوریژ